Korban!!

shuu pritty ladies and boyzzz.
- hur mor do ?
- jag mychet bra.

Neråå, nu är klockan 00.46, och jag har jätte tråkigt!
Imorgon blir det inget bad tyvärr!
Dock för att jag inte orkar, och för att vi har ''Luffat'' varenda jävla dag (om man uttrycker sig så te.x)
Så imorgon blir det att vara i Berga istället, spela fotboll osv!
Märkt att min kondition har sänkts till max!
Men nog om det...

- Nu tar JAG och bjuder på lite KORBAN bilder på min sötnos!

En manlig hand som förstör en liten söt pojkes face!


Xoxo: (vetifan vad hon tjejen till vänster heter,hon ville bara vara med,
- yani hon ska leka känd på min blogg, yaniiiii du vet hon ville ha min autograf ;X

// Selma '' youe'r superstar ''


Kommentarer
Postat av: mina

AHAHAHAHAHA det e hans syster :)tror jag, meh va söta ni vart:)<3

2010-07-05 @ 10:02:51
URL: http://rashiidii.blogg.se/
Postat av: sv:

hah, hon är jätte jobbig <3

2010-07-05 @ 14:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0