Vill bara bort härifrån!

Tjabbbaa!

Händer idag gott folk? fisa?
haha jag är för skön, nerå men blir väll att lira fotboll och umgås med min bästavän Sandra!
Tyvärr åker hon imorgon till Öland, gud så skönt! medans jag måste vänta en vecka tills jag åker trorjag.
Orkar seriöst inte vara kvar i sverige, så fakking tråkigt och det händer ingenting här i linköping, förutom i augusti så ska det vara en fest i Tinnis (badstället).
Vi säljer biljetter, så finns här om ni vill köpa
Ni kan nå oss på mobil- telefonen!

Selmas: 0738988723
Irmas: 0700950655

// Selma&irma♥

Irma,Asmmer (barndomsvän) och Selma!


Kommentarer
Postat av: asmmer kungen

heehe älskar er barndomsvänner(K)

2010-07-10 @ 16:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0