Vi älskar TACOS

vi har skrivet ett inlägg idag? haha helt sjukt.
Vi brukar skriva massor.. men fotboll vart det hela dagen.
Stack till coop med mamma och selma, handlade lite (Taco grejer däremot)
Äppeljuice är det bästa som finns♥.. när man är törstig det är då det är GODAST !!
Bara för det ska jag ta mig till kylen och dricka, kanske äta lite vattenmelon.. ohh
Enana '' the president '' hade flummat ihjäl sig idag! :o .. så sjuukt.
Men lägger in en video imorgon där jag & sandra dansar.
Enana har fixat världens bästa musik på sin mobil och selma filmar. (!!?)

// irma&selma♥



Selmas feta tallrik (Ursäkta för en sån dålig kvalité)
Det kommer snart ändras, efter jag har fått vårt läsarkort :)


/ selma&irma♥


Kommentarer
Postat av: ENANA KUNGEN

HAHAHAHAHAHA. bästa!!!!!!!!!! :D<3

2010-07-10 @ 12:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0