i miss my baby!

I miss my babyyy Sandra!
Hon är i öland och har vart där i några dagar, Snackade lite i telefon igår, och det var
riktigt skönt att höra hennes röst där hon bryter då och då! ,  och att det var skönt det där borta, för det förtjänar hon verkligen!
Men det känns så konstigt att hon är ''borta'' eftersom vi brukar alltid,alltid va varje dag, och så plötsligt så ska vi inte va med varandra i vecka om inte mer.. För antagligen åker jag bort till danmark när hon kommer hem...

Haha försökt att sola bort mina vita ränder efter shortsen. Bara en liten bit kvar, Och sedan när det vita har blivit brunt så ska jag bada i bikinitrosor, (har alltid tyckt att det vart pinsamt)

Bjuder på några bilder på mig,irma och vår saknade allrabästvän!


HAHAHA, oherregud, bilden är typ två år gammal...

haha randombild på mig...

/ Selma♥

Kommentarer
Postat av: ss

asso vet ni hur mkt jag saknar er ?!?!?!

HAHA ni och eran brytning :( längtar så sjukt mycket de går inte fatta asso, skönt att snacka igår. älskar er mest men snälla ta bort den gamla fula bilden :((

ily mest !! <3333

2010-07-14 @ 19:23:14
URL: http://saandraerikssonn.blogg.se/
Postat av: aziza

haha överdriv inte :* bilden e bara 1 år gammal :D

2010-07-14 @ 19:33:16
URL: http://abakhouchh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0