Godmorgon solstrålar (:

Godagens mina herrar och damer!
Idag händer det inte så mycket, Det blev inte att bada iallafall. (Varför? läs de på det förra inlägget)

Jag har märkt en sak!
- Jag har alltid,alltid haft korta naglar, jag biter på dom som om det vore godis eller något...
Men nu har lillfingret och fingret bredvid lillfingret fått en ganska lång nagel!. (ENLIGT MIG!!)

PS: vad fan heter fingret bredvid lillfingret? känner mig som en riktig import nu...



obs! Jag lovar att kvalitén på bilderna ska bli bättre!
Dock ska en till sak förbättras och det är outfiten, Måste ta och
lägga ut bilder på min/vår outfit lite oftare,eller vad säger ni ?

// Selma&Irma ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

det heter ringfinger ;)

2010-07-06 @ 14:10:05
Postat av: selma - irma

haha tack!

2010-07-13 @ 22:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0