Dagens random: mina rashids lilla syster!

Lina (MINAS lillasyster) '' porrlektion, del 1.
ps: Lina är 6 år gammal, haha!!

Selma: Lina, vad är en vigina?
Lina: hm... det är ett träd
MIna och de: Ett träd, nej.
Selma: Joo, yani det är ju en hårig fitta, sen yani om du rakar det det blir fint.
Mina och de: HAHAHAHHA. omg klockren!
Vi: vad är orm för något?
Lina: hm, det är typ en.. jag vet, men jag vill inte säga
Vi: jo du måste säga, du måste lära selma för annars kommer hon få stryk av sin lärare.
(Lina blänger)
Lina: okej då, det är en lång sak med två bollar.
Vi: har du känt på din babas chorre någon gång?
Lina: VAH, nej. ni är helt galna........
vi: Vad är hora för något?
Lina: Hora är människor som går på stan med en kort tjol och bara den dära saken som Mina har på sig nu (BH)

Klockren till max!!
Så ni vet, så pratar Lina väldigt roligt, som alla andra småbarn, som om ni var där så skulle ni dött av garv!

/ selma&irma♥


Kommentarer
Postat av: mina

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHHAH :) fick du mvg;)

2010-07-17 @ 16:15:24
Postat av: MINA

AHAHAHAHAHAHAH fick du mvg selma?

2010-07-17 @ 16:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0